HK PERFORMANS SİZİ ZAYIFLATIR!

Pazar

YENİDEN DOĞMAK İSTER MİSİNİZ?

ONLİNE KİLO VERME TAKİBİ İLE NASIL KALICI ZAYIFLADIM- 2 HAFTADA 10 KİLO SAĞLIKLI ZAYIFLAMA FORMÜLÜ-YENİDEN DOĞMAK İSTER MİSİNİZ?

Takvim yaşımdan haberdar olamamıştım hiç, çünkü insanların bunu görmesi mümkün değildi... 20’li yaşlarımı hala bitirmedim ama ben bakanların gözünde 35’ e varmıştım bile…

Çok akıllı bir çocuk da olmadım hiç...
Yanlış zamanlarda yanlış kişilerle çok oyunlar oynadım. 
Üstümden kirli kazağım, kafamdan dağınık saçlarım eksilmedi hiç... 
Ben hep sürüden ayrılan koyunları sevdim.. Bir de kendi bacağından asılmayanları...
Kendimle yaşadım en büyük kavgalarımı... İçimdeki krizler tahterevalli oynadı hayatla; bense seyrettim.
Dışarıdan bakanlar kah öyle bildiler, kah böyle beni…
Bense adalar hayal ettim çoğu zaman... Sahillerine cam şişeler içinde sevda mektupları vuran adalar... Kenarında da minik ahşap evimi…
Yaman çocukluk dönemi geçerken, ergenliği iple çektim, sonra da o ip boynuma dolandı...
Ehhh kısmet bu ya, hiç kimsenin umudunun olmadığı bu kız kendini üniversite de buldu. Başarıyla da tamamlandı hiç beklenmedik bu durum…
O günden bu yana Yüreğim dedi hep, dilimin diyemediğini... Dil dönmeyince, yüreğin sesi duyulur muydu hiç!!!

Yanlış kişilerde oyalandım kimi zaman... Bir pire için nice yorganlar yaktım.
“MASKELİ” bir yüzle tükendi ilk gençliğim... Yürek kan ağlasa da gülücükler eksilmedi yüzümden hiç…
Ama denizlere düşsem de, sarılmadım yılanlara... Kimler, neler kesti önümü, tınmadım. 
Umutlarım sığınağım oldu. 

BİR DE NEYE SIĞINDIM BİLİYO MUSUNUZ ?
İÇİNDE ÇEŞİT ÇEŞİT YEMEKLERİN, YANİ DOST YÜZLÜ DÜŞMANLARIMIN BULUNDUĞU SOFRALARA SIĞINDIM. LALEZAR BÜFE EN SADIK DOSTUMDU, BEN ORAYA GİDER, HEP YERDİM O DA HEP SESSİZ SESSİZ İZLERDİ BENİ....

* * *
Sonraları hayat, manevi yüküm yetmezmiş gibi, bedenimdeki ağırlığımla da çöktü omuzlarıma. Dayanılmaz baş ağrılarıyla geçti en güzel zamanlarım…
Tartıda rakamlar büyüdükçe ben küçüldüm, daha çok sustum, daha çok “Evet” demeye başladım… “ Hayır” diyebilmek çok uzaktı bana…
Savruldum durdum kara bir yelde. Yaman bedeller ödedim…
Düşmanlarımı aradım hep, beni nasıl bu hale getirdiler diye.. Bulduğumda KENDİM’ den başkası yoktu karşımda...

Midemde kapanmaz koca bir kara delik açan da bendim, yanlış zamanlarda, yanlış kapılar çalan da ben…
Kısacası ruhum, ağırlaşan bedenim ve hayat arasında çok yoruldum.
Gün geldi...Ruhum duruldu...
Zaman sardı yaralarımı, kızgınlıklarımı, kırgınlıklarımı hafızama gömdüm.
Hamdım, hızlandırılmış hayat programıyla erken olgunlaştım... 

İYİ AMA BU DENLİ AĞIRLAŞAN BEDENİ NASIL HAFİFLETECEKTİM, ruhum daha yeni durulmuşken, bedeni mi diyet listeleri, zehirleyen ilaçlar ve operasyonlarla mı özüne ulaştıracaktım?
Hangi yöntemi düşünsem mantığıma kabul ettiremedim. Bu güne kadar yeterince yanlış kapı çalmıştım zaten bu defa doğru kapıyı bulacağıma yürekten inanmıştım. Malum internet çağındaydık, binlerce sayfa arasında gezinirken gizemli bir site bulmuştum, demiştim ya sürüden ayrılanları severdim diye!!! 
KALICI ZAYIFLAMA BAŞARISI
Mesaj gönder bölümünü tıklayıp yazdım bilgilerimi ve umut veren bir sesle hiç düşünmeksizin üye oldum HK Performans -OMDER ailesine 
Eğer bu bir kayıpsa, ben zaten alışmıştım kayıplara bir defa da kendim için kaybedecektim, ama çok zaman geçmeden bu düşüncemden utandım....
Hafifledikçe uçuyordum, uçtukça sanki dünya bambaşka bir yer oluveriyordu, ilk defa dünya hayatında Reyhan İsimli birinin farkındaydım, neler oluyordu bana !!! 
İnsanın kendisiyle buluşması ne güzel şeymiş diyordum…
Yakıyordum geçmişle köprülerimi... Prangalar sökülmüştü ayağımdan. Ne kavgalar vardı gözümde, ne de sevdalar... İlk defa BEN olmuştum…
Zaman zaman geçmişin etkisiyle karanlığa düşsem de aynı gizemli el beni çekip alıyordu düştüğüm kuyudan… Şimdi gerçekten “ÖZÜ”me döndüm..
Beni Ben’le buluşturan HK PERFORMANS- OMDER ailesinin ve yüzlerini hiç görmesem de beni karanlık kuyulardan gizemli elleriyle çekip alan çok kıymetli Kilobekçilerimin önünde saygıyla eğiliyorum…
Ruhumdaki, kalbimdeki ve bedenimde ki tüm enerjimi onlara borçluyum, maskesiz gülen yüzümü onlara borçluyum…
Tüm kilo kardeşlerim, OMDER ailesinin kıymetli kurucuları, çalışanları iyi ki hayatıma girmişsiniz, iyi ki tanımışım sizleri… 
Enerjimi, sevgimi, heyecanımı sizlere armağan ediyorum…..




BANA GÖRE DÜNYA'DAKİ EN ETKİLİ ZAYIFLAMA SİSTEMİ:
ONLİNE KİLOBEKÇİLİĞİ, ONLİNE ZAYIFLAMA OKULU,HK PERFORMANS YATILI ZAYIFLAMA KAMPI'DIR

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder