HK PERFORMANS SİZİ ZAYIFLATIR!

Çarşamba

52 KİLO ZAYIFLAMA BAŞARISI, GERÇEK BİR DEĞİŞİM!



Bir gün söylemiştin ya '' Tırtılın sonu dediğine, usta KELEBEK der '' diye... 


Bugün biten bir durum olmadığı gibi, Yepyeni ÖZGÜRLÜK dolu bir başlangıca karşı yüreğimden taşan UMUT dolu duygularım var benim... HEYECANLIYIM, HAFİFİM, RUHUM RESMEN KANAT ÇIRPIYOR YENİ HAYATIMA, UMUDUM VAR, GÜVENİM VAR, İÇİMDEN GELEN SONSUZ GÜCE, YAPABİLİRLİKLERİMİN FARKINDAYIM ve ŞÜKÜR DOLUYUM...

 İlk Merhaban ile başlayan bu mucizelerle dolu Özgürlük ve farkındalık yolculuğum bugün  büyük bir GELİŞİM VE DEĞİŞİM ile tamamlanma noktasında...

İsyan edip, en başında korkup , sürecini bırakmak isteyen o yürek, bugün diyor ki  '' Bu bağlılık, kendimden içeride olan gerçek ''BEN''!

 Bugün bana kattığın bilinçle dönüp baktığımda, bitiş yok, TAMAMLANMA süreci son nefesime kadar ve yüreğimin en derinlerindeki KİLOBEKÇİSİ enerjisi, sevgisi ile tutuşmaya devam edecek... Bu ateşi bir kere yaktık Can Dostu, artık söndürecek bir güç tanımıyorum, imkansızlık tanımıyorum, yapabilirliklerime sınır tanımıyorum..

Çünkü bu ateşin odunu, kendimde varolduğunu, seninle keşfettiğim içimdeki  Yaradan'ın ÖZ'ü, ilk kıvılcım, senin bana kattığın SEVGİ, İNANÇ VE AZİM; YANMAYA DEVAMINI VE EYLEMLERİMLE YENİ HAYATIMI , düştüğümde , tökezlediğimde kalkmamı sağlayacak dayanağımda SÖZLERİN, EMEKLERİN,İNANCIN, ÖĞRETTİKLERİNDİR...

 Ve KİLOBEKÇİM, hazır artık CAN KUŞUN :) Tamamlanmaya verdiğin bilgileri, eylemlerime dökerek devam edeceğim..

Her elimi açtığımda, yüreğimin baş köşesinden BAL tadında adın dökülecek ömrümün sonuna kadar... Benim duamsa, seni yoluma çıkaran yüce Allah'a şükürlerimle başlar, her hayırlı kapının ardına kadar sana açılmasıyla devam eder...

Sen benim, YOL ARKADAŞIMSIN
Sen benim, ENERJİ KAYNAĞIMSIN
Sen benim, Cesaretimi ateşleyen FİTİLİMSİN
Sen benim, Korkularımı yok ettiren DAYANAĞIMSIN
Sen beni , Merkezde tutabilen TEK CESUR YÜREKSİN
Sen Benim, önyargılarımı kırdıran GERÇEĞİMSİN
Sen bana, Dualarımın karşılığında Allah'ın sevk ettiği YOL GÖSTERİCİSİN
Sen benim, Dualarımın KAHRAMANISIN (Halil Bey de...)
Sen benim, Çocukluğumun saflığını hatırlatan SEVGİSİSİN 
Sen benim, tüm inançlarımın YANSIMASISIN
Sen benim, Hayallerimi yeşerten GÜNEŞİMSİN
Sen benim,benim,benim ...
Sen zaten bensin :)

Sonsuz sabrın, ve tüm güzellikleri barındıran DERİN YÜREĞİNE edecek tüm teşekkürlerim kifayetsiz..


G.B






Açıklama:

HK Performans, kalıcı ve sağlıklı, en hızlı şekilde zayıflamak isteyen herkes için alternatifi olmayan bir GELİŞEREK zayıflama kurumudur.  Size özel olarak geliştirilen eğitim ve uygulamalar ile BUTİK ve çok canlı bir zayıflama sistemi yaşayacaksınız!

Her gün değişen renkli aktiviteler ile hayatın farklı güzelliklerini yaşamayı öğrenirken, potansiyelinizi keşfetmeyi öğreneceksiniz. Zayıflama sürecinde ''başarabileceğinizi'' görecek, ruhen ve bedenen değiştiğinizi fark edeceksiniz. HK, her zaman kendine yakışanı yapar ve en iyi hizmeti vermeyi amaçlar. Bu zayıflama sisteminde yasak yok! Diyet ya da rejim gibi kavramlar yok! 

Ruhunuzdan KALORİLİ DÜŞÜNCELERİ temizlemek ve İDEAL KİLOYA ulaşmak var! Obezitenin kesin nedenlerini ve çözümlerini çok iyi bilen ve zayıflama alanında çok donanımlı Üstün Performans Uzmanlarının ihtiyacınız olan her an desteği ile zayıflayacaksınız. Biz her gün sayısız başarılara imza atıyoruz. Bunun en büyük göstergesi okuduğunuz GERÇEK başarı hikayeleridir.

Tam TESLİMİYET ile HK kapısını çalan herkes %100 Değişir!




İdeal Kiloda Yaşamak Herkesin Hakkıdır!



HK PERFORMANS EĞİTMENLERİ




Not: Yukarı okumuş olduğunuz başarı hikayesi, HK Performans Üyesi tarafından yazılmıştır. Devamı ve daha fazlası için LİNKE tıklayabilirsiniz. www.hk.com.tr/basarilar.asp






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder