HK PERFORMANS SİZİ ZAYIFLATIR!

Perşembe

ONLINE ZAYIFLAMA SİSTEMİ GENEL DEĞERLENDİRME!

Kilobekçiliği programından memnuniyet dereceniz nedir? Yüzdelik bir rakam verseniz % kaç vermek isterdiniz? Neden?

%100 veririm çünkü iyi eğitilmiş ve yetiştirilmiş profesyonel kişilerin her zaman yanında olduğunu bilmek insana ayrıca güç veriyor. Kilo psikolojisini yaşamış ya da biliyor olmaları güven açısından daha da samimi geliyor bana.

Kilobekçinizden memnun musunuz? Yeterli desteği alabildiğinizi düşünüyor musunuz?

Evet memnunum. Evet yeterli desteği aldığımı düşünüyorum.

Kilobekçinizi hangi özellikleri ile tanımlarsınız?

Bilgili, empati yeteneği güçlü, nerede ne yapacağını çok iyi bilen, arkadaş, espirili, eğitimci, danışman, her konuda kendini iyi geliştirmiş, insan gibi insan.

Kilobekcisi.com web sayfamızın tasarımı, uygulamaları ve genel işleyişi nasıl buldunuz? Siteyi geliştirme anlamında daha farklı bir öneriniz var mı?

Ben sayfa ve işleyiş açısından çok beğendim.

Kilobekçiliği programı ile diğer yöntemleri kıyaslayabilir misiniz?

Kıyaslayamam tabi ki... Kilobekçiliği programı şuana kadar karşılaştığım en mükemmel program zaten.

 Kilobekçiliği sistemine katılmaya nasıl karar verdiniz? Neden Kilobekçiliği programını seçtiniz?

Tanıdığım ve arkadaşım katılmıştı bu programa, onları hem ruhen hem fiziken görünce karar verdim. Şu ana kadar karşılaştığım insan odaklı ve bana mantıklı gelen tek sistemdi.

Programa başlamadan önceki kilonuz ve ölçüleriniz ile bugün geldiğiniz noktadaki kilo ve ölçüleriniz arasındaki fark ne kadardır? Bu değişimi ne kadar zamanda yaşadınız?

Programa başlamadan önce 80 kilo idim şimdi 57 kiloyum. Kilo olarak toplamda 22 kilo
ölçüler olarak toplamda 83cm inceldim. İki buçuk ayda yaşadım.

Kilobekçiliği programını yakınlarınıza ve çevrenize önerir misiniz?

Evet öneririm. Daha mükemmeli yok çünkü..

Üstün performans uzmanı ve Kilobekçiliği sistemi kurucusu Halil KARGULU hakkında düşünceleriniz nelerdir? Çalışmalarını nasıl değerlendiriyorsunuz?

Teşekkür ediyorum. Mucize gibi bir sistem kurduğu ve süper bir ekip oluşturduğu için.
Hayatım boyunca beynimde ve kalbimde hep bir yeri ve ödeyemeyeceğim bir minnet borcum olacak.

Kilobekçiliğinin online olması sizce faydalımı? Haftada yarım saat konuşmak mı yoksa günde ihtiyaç halinde saatlerce iletişim kurmak mı avantajlı? Bu bağlamda online sistemi nasıl değerlendiriyorsunuz?

Online açısından gayet rahat bence.İhtiyaç halinde saatlerce yardım alabilmek güç ve güven verici. Paha biçemem.

Kilobekçiliği ücretlerini; hizmet yoğunluğu, kalitesi ve anlayışını göz önünde bulundurarak pahalı mı, yoksa hayatı yeniden yaşamak yada yeniden doğuş için bir şans olarak değerlendirip verilen hizmet bedeli için çok uygun diyebilir miyiz? Sizce maddi karşılığını ve üyelik ücretlerini neye göre kıyas yapmalıyız?

Ben hayatta sağlık ve huzur varsa zenginsin teorisine inanan biri olarak, 
benim, sevdiklerimin daha mutlu olmasını sağlayan bir sisteme maddi olarak fiyat biçemem. Kazandıklarımın maddi karşılığı yok. Verilen hizmet bedeli gayet iyi, çevremizdeki birçok işe yaramayan yöntemlere göre ucuz diyebilirim. 

Bugüne kadar yaşadığınız tecrübeler doğrultusunda Kilobekçiliği sizce nedir? Sizin için neyi ifade ediyor ve hayatınıza ne gibi katkıları oldu? (Lütfen detaylı şekilde yorumlayınız)

''Damdan düşenin halinden, damdan düşen anlar.''  demektir. İş hayatım, aile yaşantım, hayata bakışım duruşum, çocuklarımı yetiştirme şeklim bile gelişti ve değişti. Hem fiziken genç ve güzel bir kadın, hem de hayata karşı nasıl duracağını ve nasıl hayatı yönlendireceğini bilen güçlü kişi oldum. Sayamadığım daha birçok şey. Kısacası ben hayatı yeniden ve kendi istediğim gibi yaşamaya başladım.

Z.G






Açıklama :


HK Performans ile sağlıklı, hızlı ve kalıcı kilo vermek çok kolay! Çok etkili MORAL-MOTİVASYON ve TAKİP-KONTROL sistemi ile düştüğünüz her anda elinizi tutan deneyimli rehberlerin olduğu bu programda kilo vermek isteyen herkesi hayaline kavuşturuyoruz!

Aslında mesele sadece kilo vermek de değil, esas mesele RUHEN ve BEDEN GELİŞEREK DEĞİŞİM'' diyoruz. Siz hayatın bütün güzelliklerini yaşarken, hayatınız boyunca yüklediğiniz KALORİLİ DÜŞÜNCELERİN temizlenmesi, bedeninizdeki kiloların gitmesi demektir.

 Kilo vermek için dayatılan yasak ve baskılara HK Performans'ta yer yok! Bu sistemde çok AYRICALIKLISINIZ çünkü HK sizin için her şeyi düşünür ve İDEAL KİLODA sağlıklı bir geleceği sunar.

Siz de hayalinizdeki elbiseyi giymek, kalıcı olarak kilo vermek istiyorsanız daha fazla vakit kaybetmeyin. Size doğru açılan bu kapıdan içeri girmenizi öneririz!



HK PERFORMANS EĞİTMENLERİ



Not : Yukarıdaki anket, HK Performans ONLINE ZAYIFLAMA üyesi tarafından değerlendirilmiştir. Devamı ve daha fazlası için LİNKE tıklamanız yeterlidir.  www.hk.com.tr/basarilar.asp



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder